Tieto on täysin ratkaisevaa, kun haluaa tehdä oikeita päätöksiä ja priorisoida resurssit oikein. Siksi voi olla tarpeellista täydentää olemassa olevaa tietämystä kohdennetun markkina-analyysin avulla.

Markkina-analyysi ja tapaamisten sopiminen

Me tunnemme rakennusalan paremmin kuin useimmat muut. Me tiedämme kuka rakentaa, missä rakennetaan ja mitä rakennetaan, ja me tunnemme jo ennestään kaikki yhteyshenkilöt.

Meillä on yli 40 vuoden kokemus tiedonkeruusta rakennusalan eri toimijoilta. Me seuraamme kaikkia rakennusprojekteja tiiviisti kaikkien rakennusvaiheiden aikana, alkaen aikaisista suunnitelmista jo ennen projektin aloittamista. Asiantunteva tutkimusosastomme haastattelee puhelimitse joka viikko vuoden ympäri yli 1000 rakennusalan toimijaa ja päivittää projektitietokannassamme olevia yli 15 000 aktiivista rakennusprojektia. Lyhyesti sanottuna, me tunnemme alan ja kaikki yhteyshenkilöt paremmin kuin kukaan muu. Olemme myös tiedonkeruun ammattilaisia ja voimme tavoittaa juuri teidän kohderyhmänne ja juuri oikeat yhteyshenkilöt toimeksiantonne suorittamiseksi.

Tiedosta markkinoidesi kehityspotentiaali

Tieto on täysin ratkaisevaa, kun haluaa tehdä oikeita päätöksiä ja priorisoida resurssit oikein. Siksi voi olla tarpeellista täydentää olemassa olevaa tietämystä kohdennetun markkina-analyysin avulla. Markkina-analyysi voidaan toteuttaa monella tapaa, riippuen siitä mitä halutaan tietää. Sen avulla voidaan muun muassa kartoittaa:

  • Tuotteen tai palvelun markkinapotentiaalia
  • Toimittajan tai yhteistyökumppanin valintaan vaikuttavia seikkoja
  • Tuotteeseenne tai palveluunne liittyvää päätösprosessia

Tai jotain aivan muuta. Valinta on teidän. Työstämme yhdessä kysymykset, joihin haluatte vastauksia, jotta voimme määritellä, segmentoida ja antaa teille syventävää tietoa kohderyhmästä. Sen jälkeen valitsemme kohderyhmän, joko teidän tai meidän tieto­kannastamme. Tutkijamme ottavat tehtävän haltuun, ja sitä aletaan toteuttamaan. Projektille määrätään myös projektipäällikkö, joka huolehtii päivittäisestä seurannasta. Kun tavoite on saavutettu, tiedot tarkistetaan ja teille valmistellaan raportti.

Saatte meiltä:

  • Räätälöidyn analyysin markkinoistanne/kohderyhmästänne
  • Ainutlaatuisen näkökulman kohderyhmän tilanteeseen / mielipiteisiin / ajatuksiin
  • Kohderyhmään liittyvän tiedon määrittelyn ja keräämisen
  • Ratkaisevaa tietoa markkinoidenne kehityspotentiaalista

Enemmän tapaamisia = enemmän myyntiä

Rakennusalalla menee lujaa. Rakennustyömailla on kiirettä. Me käsittelemme suuren määrän uusia projekteja ja sen myötä potentiaalisia asiakkaita – joka päivä. Myyntimatematiikka on yksinkertaista. Enemmän tapaamisia = enemmän myyntiä. Haaste monessa kohtaa on kuitenkin se, ettei ole aikaa tai resursseja käsitellä asiakastietoja ja varata tapaamisaikoja.

Tarvitsemme vain hieman teidän panostanne ja voimme auttaa teitä täyttämään kalenterinne oikeilla tapaamisilla. Näin myyjänne voivat käyttää aikaansa asiakkaiden kanssa.

Saatte meiltä:

  • Tarkan projektien ja asiakkaiden valikoinnin
  • Markkinoiden tarkan läpikäynnin
  • Tuotteisiinne koulutetut tapaamisten sopijat
  • Oikeanlaisia tapaamisia täynnä olevat kalenterit
  • Enemmän tapaamisia = enemmän myyntiä

Työnkulku

  1. Kartoitamme kohderyhmän yhdessä teidän kanssanne
  2. Läpikäymme markkinan teidän puolestanne
  3. Täytämme kalenterinne oikeanlaisilla tapaamisilla

Pyydä lisätietoa markkina-analyysistä