Käyttämällä suorapostituspalveluamme, säästätte työresursseja samalla kun markkinointinne on kustannustehokkaampaa. Toimitatte meille vain sisällön ja me hoidamme loput!

Miksi suorapostitus?

SAAT HUOMIOTA
82 % kaikista vastaanotetuista kirjeistä avataan.

VIESTIT TÄRKEYDESTÄ
58 % on sitä mieltä, että kirje viestii asian tärkeydestä. Vain 17 % on samaa mieltä sähköpostista.

ANNAT PARHAAN VAIKUTELMAN
57 % on sitä mieltä, että kirje antaa parhaan kuvan yrityksestä. Vain 15 % on samaa mieltä sähköpostista.

VASTAANOTTAJASI SYVENTYVÄT ASIAAN
58 % on sitä mieltä, että kirje on paras, jos asia vaatii syventymistä. Vain 23 % on samaa mieltä sähköpostista.

SAAT SUURIMMAN MAHDOLLISUUDEN REAGOINTIIN
53 % on sitä mieltä, että kirje antaa suurimman mahdollisuuden reagointiin. Vain 23 % on samaa mieltä sähköpostista.

Lähde: Brevets styrker 2014 -tutkimus kirjeen vahvuuksista.

Kohdista markkinointisi

Olemme markkinoiden ainoa toimija, joka voi tarjota markkinoinnin kohdistusta seuraavien kategorioiden mukaisesti: 

Rakennustyyppi, rakennuslaji, päättäjäryhmät (rakennuttajat, arkkitehdit, suunnittelijat, urakoitsijat), budjetti ja maantieteellinen alue. 

Nimeä kohderyhmäsi kirurgisen tarkasti

MARKKINOI OIKEALLE PÄÄTTÄJÄLLE OIKEAAN AIKAAN
Kaikki hyvä markkinointi edellyttää oikean ihmisen löytämistä, oikean viestin välittämistä, oikeaan aikaan.

VALIKOI KOHDERYHMÄSI VEITSENTERÄVÄLLÄ TARKKUUDELLA
Me tiedämme kuka rakentaa, milloin ja mitä rakennetaan, ja me tunnemme kaikki, jotka ovat osallisina rakennusprojekteissa. Me autamme sinua löytämään kohderyhmäsi ja yksittäiset yhteyshenkilöt.

KIRJE VOIDAAN RÄÄTÄLÖIDÄ RAKENNUSTYYPPIEN JA PÄÄTTÄJÄRYHMIEN MUKAISESTI
On tärkeää, että tieto on vastaanottajan kannalta oleellista, jos haluatte sen menevän perille. Siksi on ehkä tarpeen olla useampia erityyppisiä kirjeitä eri kohderyhmille. Suorapostituksen avulla voimme muokata kirjeidenne sisältöä suoraan sen mukaan, mikä on projektityyppi tai kohderyhmä, esim. rakennuttaja, arkkitehti, urakoitsija jne. Sekä kirjeen kuvia että tekstiä voidaan muokata projektityypin mukaan.

KAMPANJA TAI TOISTUVAT LÄHETYKSET
Voimme lähettää materiaalinne vain kertaluontoisena kampanjana, jos on esimerkiksi kyse uuden tuotteen tai palvelun lanseerauksesta.  Voimme myös huolehtia materiaalinne toistuvasta lähetyksestä niille henkilöille, jotka ovat parhaillaan tekemässä tuotettanne tai palveluanne koskevia päätöksiä.

ME PAINAMME, PAKKAAMME JA LÄHETÄMME
Otamme huolehtiaksemme kaikki käytännön asiat ja voimme auttaa kirjeen ja/tai esitteen painattamisessa. Sen jälkeen pakkaamme ja lähetämme materiaalinne kohderyhmälle, joko kampanjana tai toistuvina lähetyksinä. Te saatte seurantaraportin, josta käy ilmi, mitkä yritykset ja yhteyshenkilöt ovat vastaanottaneet materiaalinne.

Käytä projektipostituspalveluamme,
kun lähetät:

  • Esitteitä, hinnastoja, luetteloita jne.
  • Tuotelanseerausta tai tuoteuutuuksia koskevia kampanjakirjeitä
  • Toistuvia lähetyksiä kohdistettuna rakennustyypin ja päättäjäryhmän mukaisesti
  • Tiedotteita valikoiduille rakennusalan toimijoille

… sekä muita monenlaisia lähetyksiä!

projektipostitus-2(1)

Sähköpostikampanja

Perinteisen postituksen lisäksi, voimme tarjota samaa kohderyhmäpoimintaa myös sähköpostikampanjoita varten.

Kampanjan lopuksi saat meiltä yhteenvedon viestin avanneista henkilöistä. Lisäksi voimme tarjota myös heidän puhelinnumerot soittokampanjaa tai SMS-viestintää varten.

Säästät työresursseja ja kuluja

Käyttämällä suorapostituspalveluamme, säästätte työresursseja samalla kun markkinointinne on kustannustehokkaampaa. Toimitatte meille vain sisällön ja me hoidamme loput!

Pyydä lisätietoa projektipostituksesta