Täältä löydät vastaukset meiltä usein kysyttyihin kysymyksiin. Jos jokin asia FaktaNet Livessä askarruttaa sinua vielä tämän luettuasi, ota yhteyttä meihin. Haluamme auttaa sinua saamaan kaiken irti FaktaNet Livestä!

Voiko jokaiselle FaktaNet Liven käyttäjälle tehdä oman profiilin?

Ilman muuta voi. Voimme tehdä esim. oman myyntialueen profiilin heti suoraan tilaukseen. Profiilia voit räätälöidä muillakin valinnoilla, kuten esim. rakennustyyppi, -laji tai -vaihe.

Saanko poistettua tietokannasta sellaiset hankkeet, joita en enää tarvitse?

Kyllä saat. Voit siirtää hankkeita poistettujen puolelle ja ne ovat sieltä myös palautettavissa. Jokainen käyttäjä hallitsee omaa kantaansa ja poistaminen on käyttäjäkohtaista.

Voinko tallentaa hakujani FaktaNet Livessä?

Ehdottomasti. FaktaNet Livessä voit tallentaa hakukriteerejä ja käyttää samaa, hyväksi havaittua, hakua aina uudelleen. Voit myös muokata tallennettuja hakuja  ja lähettää muille samassa yrityksessä oleville käyttäjille.

Onko mahdollista  jakaa muiden yrityksemme käyttäjien kanssa tietoja, joita olen tallentanut FaktaNet Liveen?

Kyllä on. Muistiinpanot, suosikkimerkinnät, vastuuhenkilöt ja tehtävät näkyvät kaikilla, joilla on samassa kannassa olevia tietoja.

Voinko tehdä FaktaNet Liven avulla suoramarkkinointia?

Sekin onnistuu palvelun kautta. Sähköpostimarkkinointi on mahdollista ja perinteistä kirjepostia varten voit tehdä myös postitustarroja. Näissä toiminnoissa käytetään hyväksi Word-, Excel- ja Outlook -ohjelmia FaktaNet Liven lisäksi.

Saanko siirrettyä FaktaNet Livestä tietoja käyttämääni CRM-järjestelmään?

Tämä onnistuu Standard-versiosta. Excelin avulla voidaan viedä tietoa CRM-järjestelmiin.